Like back in the days!

Var ju och red på Vällingby nu på kvällen.
Fick rida på Max 2 (ja, det finns två st Max där och denne kom som nummer två) som jag har suttit på en gång tidigare för ett par år sedan.
Det var långt ifrån enkelt kan jag erkänna! Shit bananas! Det är verkligen en helt annan ridning.
Max var spänd och visste precis hur man vände ut och in på halsen. I vänster varv gick det någorlunda, men i höger fixade jag det inte alls. Fick inte igenom ställningen för 5 öre, och då är det lite svårt att rida.

Tur han är gullig iaf den lille hästen. Och på tal om liten.. Max var minimal! Haha känndes som att jag släpade fötterna i marken! Han är väl cirkus 155-160 cm, så han är ju faktiskt en väldigt liten häst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0