sjukling..

Egentligen borde jag vara på jobbet och arbeta för fullt, men jag vaknade imorse och mådde riktigt dåligt.
Jag fick åka ut och börja ändå, men vid 8 kom snälla Ylva och tog över! Tog nästan en timme att få ut hästarna i hagen, dels för att man själv är allmänt seg men också för att det var glashalt! Att försöka släppa ut hästarna var ungefär som att försöka åka skidor utan fästvalla.. Ja ni såg ju hur det gick igår ;)

Har sovit enda sedan jag kom hem vid halv 9 och nu mår jag lite bättre men fortfarande långt ifrån bra. Mår iaf inte illa längre, däremot blir jag ruskigt yr så fort jag ställer mig upp och har feber. Lite väl dålig tajming att bli sjuk nu bara några dagar innan vasaloppet.. Så jag ska kurera mig ordentligt idag så att jag är frisk i slutet på veckan.

Royne leds ju fortfarande, men han har fått dubbeltid i paddocken idag och så ska mamma åka ut dit senare i eftermiddag och gå med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0