Some kind of plans..

Imorgon har jag verkligen en heldag planerad.
Först och främst så ska jag till stallet på morgonen och rida Royne. Han ska få gå ett pass i ridhuset imorgon också, men på söndag ska faktiskt jag och Maria rida ut (förutsatt att det är bra väder!). Det är jättebra underlag på grusvägarna just nu så det gäller att passa på.

Därefter ska jag åka in till stan och mammas jobb för att sätta mig där och plugga. Har massa skolarbete att göra klart inför nästa vecka, plus att jag måste plugga körkortsteori. När mamma slutar jobba ska vi ge oss ut på stan för att byta lite grejer som jag fick i present som var i fel storlek.
Har jag tur så hinner jag tillbaka till stallet på sena eftermiddagen för att ta en promenad med min herre. vi behöver röra på oss båda två så att säga, även fast Roynis faktiskt har blivit ganska smal! :D

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0