Bilder: Tävling på Lejondal, April 2012

När jag la in gårdagens bilder på datorn så hittade jag en mapp med bilder från tävlingen på Lejondal i våras (hittade även bilder från meetinget i Storvik, men de kommer senare..).
De var redan redigarade och klara, men inte publicerade, så jag tänkte ta och bjussa på dem nu.
Efter bilderna igår så blir det väldigt svart på vitt vilken utveckling som har skett sedan dessa bilder togs! Tänk då på att efter denna tävling red jag bara en månad innan han blev dålig..!
 
Han är förvisso väldigt flott på bilderna, men oj så spänd, hej o hå vad fruktansvärt jag sitter och herregud vad han inte är på tygeln på vissa bilder.. ;)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Väldigt vackra! :)

Svar: Tack så mycket!! :)
Karro & Royal

2012-09-15 @ 10:15:12
URL: http://www.deya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0