Dagens ridpass 1/3 2012

Som sagt så var jag i stallet tidigt imorse, och vid kvart över 7 var jag nere i ridhuset med Royne.
Det märks att vi båda två är lite sega på morgonen, framförallt piloten. Jag har lite svårt för att ta tag i saker och verkligen göra något bra av det innan jag har vaknat ordentligt.
Trots att piloten var allmänt seg så kämpade Roynis på bäst han kunde. Det är ju inte så lätt för hoom att veta vad piloten vill när hon inget säger eller gör ;)

Vi jobbade lite mer med traven idag än vad vi gjorde igår och fick till den ganska bra. Galoppen blev också bra, framförallt till höger. Till vänster får jag alldeles för långa tyglar, och då blir det ju lite svårt att rida!

Imorgon blir det som sagt en prommis så kör vi på ordentligt på lördag igen!


Såhär såg min pärla ut idag
Schabrak: Vitt från Sharpman (horse Guard)
Lindor: Mellanblå GlenGordon
Ländtäcke: Brunt Charlies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0