Dagens ridpass 7/3 2012

Var i stallet imorse och red eftersom jag slutade skolan vid 17.
Royne fick gå ett lite lättare joggingpass eftersom jag inte villa rida honom svettig och riskera att behöva släppa ut honom i hagen svettig.
Skrittade fram och sen började vi direkt i galopp. Helene sa det igår, att jag borde testa att värma honom iprincip bara i galopp. Jag brukar ju värma ganska mycket i galopp, men travar ändå alltid en stund först. Jag kan inte säga att jag känndes någon extrem skillnad på R just pga det, men det kommer kanske och om inte annat så är det bra för hans haser.
Överlag så känndes han väldigt mjuk i kroppen, men piloten var lite för morgontrött för att orka göra något bra av passet.
Men imorgon blir det dressyr för hela slanten igen!

Efter skolan var jag ner till gymmet med mam&pap, dock inge hårdträning eftersom jag inte varit helt kry de senaste dagarna.
Just nu är det dubbelavsnitt av greys anatomy, kan det bli bättre?!

Imorgon har jag körlektion kl 7 på morgonen, därefter är det skolan 10-17.20.. och efter det ska jag till stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0