En hel dag senare..

Var i stallet vid halv 7 imorse. Red och fixade allt där innan jag åkte hem.
Duschade lite fort och åkte sen till vällingby och lämnade tillbaka ett par gummistövlar för att sen åka vidare in mot stan för att möta upp mamma för en liten shoppingtur. Fick med mig ett bar jeans, en skjorta, pilotglajjor och ett linne.
Vi gick sen upp till hennes jobb och jag satt där och pluggade körkortsteori en stund innan papi kom och hämtade oss.
Väl hemma dumpade vi bara grejerna och åkte sen iväg till Ikea. Snabbt hem igen och bytte om för att åka iväg till gymmet med pappa och träna en timme! Shit bananas, vet någon osm kommer ha träningsvärk imorgon..
Var väl hemma vid strax efter 20 och nu sista timmen har jag ägnat åt att göra en spellista till mam&paps partaj på lördag.
Känner verkligen att den här dagen har gått i ett, och morgondagen kommer nog också svischa förbi!
Royne får vila imorgon så jag och mamma ska till stallet tidigt på morgonen och gå ut på promenad med honom. Sen ska vi ägna resten av dagen åt att städa och fixa hemma.

Ska slänga in ett inlägg om dagens ridpass och sen väntar sängen för min del! är så galet trött verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0