Fridaaaay!

Gött att så många kikar sig in här trots att jag knappt uppdaterar!
Jag har jobbat hela dagen idag.
Promenerade till tunnelbanan imorse, tog tuben till bromma och sen bussen till stora vägen och promenerade från vägen nästan hela biten till stallet (Henke körde förbi mig vid fra, jäkla tur det för precis när jag sätter mig i bilen började det regna..).
Inledde arbetsdagen med att göra klart stallet och sen tog jag en 40 minuters promenad med Royne i ridhuset.
När hästarna kom in vid 10 gick jag och Helge ut på en promenad runt Ensta à 45 minuter. Det regnade när vi skulle ge oss ut, och jag var allmänt jätteotaggad på't.. Men så hittade jag Claras leopardskor och plötsligt känndes allt lite bättre!
Fick stå ut med delvis regn och delvis sol. Väl hemma igen bytte jag bara häst och tog samma runda med Qui, fast åt andra hållet.. Fantasin är på topp! ;)

Därefter flöt dagen på och jag avslutade med att gå en sväng med Roynis igen. Dock tyckte inte mina ben lika mycket om leopardskorna som jag gjorde och jag tror att jag typ har överanträngt någon sena i högra knävecket?! Gör så satans ont att jag knappt kan gå, än mindre sträcka på benet! Någon som känner sig frivillig att amputera?!
Får hoppas det har gått över til imorgon.. Har mördat knävecket med voltaren gel och liniment så kanske det blir bättre (a)
För övrigt så ska jag imorgon hinna med massa spännande saker.  Först blir det stallet tidigt på morgonen och sen hem och övningsköra. Därefter ska jag och mamma antagligen åka till typ Vallentuna för att heja på v-bys div 3 dressyrlag, där bl.a. Frida och Stella ska rida :) På kvällen ska vi bort på middag hos Rebban som precis har flyttat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0