Like a boss!

Royne var inte riktigt lika fin idag som han varit sista tiden, och jag hade inte tålamod att rida loss honom ordentligt. Men det blir nya tag imorgon!

När jag var klar i stallet övningskörde jag hem, och vi svängde även förbi v-by stallet en sväng för att hämta lite grejer. När vi skulle åka därifrån var det en idiot som hade parkerat mitt i vägen, så för första gången fick jag tuta! haha har väntat länge på den här dagen! :P Mamma är så mesig och låter mig aldrig hänga mig över tutan annars när det står idioter ivägen, men idag så ;)
Väl hemma lärde pappa mig byta bilbatteri, så nu funkar min lilla blåa bil igen. (Den gick ju sönder en morgon i vintras när jag skulle köra till stallet.. Så jag fick putta den över halva bensinmacken.. -.-) Like a boss, helt klart!
Nu ikväll har jag pluggat, wohoo!

Ska faktiskt snart inta sängläge.. jag jobbar nämligen imorgon, och eftersom det är tidsomställning i natt innebär det att jag börjar jobba kl 5.. Jag ska alltså upp strax innan 4 i natt.. Mindre roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0