Next stop: Helg!

Hej på er!
Idag är det fredag (om någon skulle ha missat det..), vilket innebär att jag har en lektion mellan 12.05 och 13.20. Ganska segt ändå men jag klagar inte. Hade körlektion imorse som vanligt, vilket gick galant! Nu är det inte långt kvar tills jag förhopåningsvis står med det där körkortet i handen.

Etersom jag hade körlektion så är jag redan i skolan nu, så ska passa på att göra lite projektarbete innan lektionen börjar. När klockan slår 13.20 är det äntligen helg!! Dock måste jag erkänna att den här veckan har gått galet fort, men jag klagar inte över det heller.
I helgen väntar iaf jobb hela dagen på lördag och på söndag ska jag plugga, rida och övningsköra. Roligare än så blir det inte ;)

Dags att återgå till pluggandet. Återkommer ikväll!


Fina Frallisen <3
Åh vad jag längtar till sommaren nu..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0