Sadeln

Hittade en kommentar från februari i arkivet som jag hade missat att svara på, så jag passar på att göra det nu.

Lena om Prestige D1 Zero:
Hej! Vad menar du med att sadeln är "lite billigare" än vanliga D1:an? Jag trodde D1 Zero var den nyaste modellen av Prestige, och den dyraste? :) Undrar för vi behöver också köpa en sådan...

Jag kan ha fel, men jag hade för mig att den vanliga D1an kostade nästan 10 tusen till.. Eller den "vanliga" D1an kanske inte ens finns längre? Jag har faktiskt ingen aning, jag vet bara att min D1 inte är likadan som t.ex Emmas D1 :)
Någon annan kanske har ett bättre svar?


Måste dock säga att jag älskar min sadel! Så jäkla härlig är den att rida i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0