Torsdag minsann

Låter den här dagen gå till historien som världens längsta..!
Hade ju körlektion imorse och kom till skolan 1,5 timme innan jag började, så passade på att plugga körkortsteori då.
Skoldagen flöt på, men var så satans lång och tråkig så jag trodde jag skulle dö.. (tog dock en powernap på historian.. hoppsan! )
Väl i stallet var jag så himla trött och seg så allting gick väldigt långsamt. Trots det så var jag ganska effektiv, för det tog inte längre tid än vad det brukar göra när jag ska skynda mig! ;) Jag är ju ingen expert på att vara snabb i stallet.. Mycket roligare att stå och prata än att åka hem!

Kommer upp ett inlägg om dagens ridpass snart. Kan skvallra om att Roynis var ganska duktig, och imorgon ska han få gå lektion igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0