Två steg fram och ett steg tillbaka

Man måste se det positiva i allt - det hade kunnat vara tvärt om! 
Roynes ben är nästan helt bra, men såret ser inte så fräscht ut.. Man har inte kunnat se så mycket av själva såret då det varit torkat blod och var som legat ivägen. Nu har det mesta lossnat och såret är synligt. Och nja, det såg ju inte nå vidare bra ut.. 
Ska ringa veterinären imorgon och höra vad jag ska göra, om inte annat så ska jag ju ändå in till mälarkliniken på tisdag (skoning), så då kanske de får fixa till det om det är så. 
 
I övrigt har det inte hänt så mycket idag, mer än att jag jobbade från 06-19. Orkade verkligen inte skynda mig, och när jag fick välja mellan att komma hemi någorlunda tid eller rida Fanelia så var ju valet enkelt! Självklart red jag en stund, och därmed blev jag ytterligare en timme senare än vad jag var från början. Men det är det värt! 
 
Imorgon jobbar jag också, som vanligt. Laban ska gå lektion för Emma, och beroende på hur Roynis ben ser ut så kanske jag kan skritta honom uppsuttet! Jag håller alla tummar och tår.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0