New in!

Roynis har varit i behov av ett lite tjockare stalltäcke att ha nu. Mamma och jag har letat efter ett som är lagom tjockt och med glansig insida (han får så lätt skav..) men som inte får vara för dyrt.
Igår på tävlingen hade de lite försäljning, och bl.a. lite rea på täcken. 
Vi slog till på ett Amigo Insulator Heavy, 350g. Väl hemma fick han på sig det och stod på gången medan jag bara skulle mocka. 10 minuter tog det innan QD stack ut huvudet och tog sig en tugga av Roynis nya täcke..! 
 
Som tur var så var hålen väldigt små så jag kan sy igen det själv.
Och ni behöver inte ifrågasätta att jag täckar min häst som jag gör redan nu. Han är dum att klippa och jag vill helst slippa det, därför får han stå med varma täcken redan nu! 
 
<3
Min gulliga stjärna i sitt nya, gosiga täcke!
Efter 10 minuter var roynes fina stallt&auml;cke upp&auml;tet..!
Såhär fint blev det efter QDs lilla smakbit.. 

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Skitsnyyyggt! Rackarns bara att det andra skrället skulle smaka på en gång haha..!

Svar: Ellerhur!! :D haha ja så jäkla surt! Men jag får väl skylla mig själv, det var inte första gången den hästen tog en smakbit av hästarnas täcken.. :P
Karro & Royal

2012-10-17 @ 22:29:46
URL: http://tavlingsduon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0