Bäst när det gäller!

 
Anmälan till Högbo öppnade idag, och jag har aldrig haft en sån hjärtklappning inför en anmälan tidigare..! Det är nämligen så att jag för första gången ska åka på meeting helt själv, alltså utan mamma. Hon befinner sig där och då på en strand i Spanien. Så jag och Maria planerade att åka tillsammans (fast med varsin transport såklart). Men hästskötarjobbet gör mig inte rik och Maria är fattig student, så att boka ett boende för flera tusen fanns liksom inte på kartan. Vårt enda alternativ var alltså att få ett av tre rum på anläggingen.. Men vem lyckades då få det sista fyrbäddsrummet? Jo jag såklart! Var dessutom jättefört att anmäla till MsvCn på söndagen! Lite stolt, japp!! 

Kommentarer
Postat av: karolina

såg att du ska rida b:4 :) jag är reserv, glömde att nmäla mig!

Svar: Ja vi får väl se om vi hinner kvala ;) Har ju ett kval och bara en tävling till innan denna, men vi får se helt enkelt :)
Karro & Royal

2012-09-24 @ 17:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0