Fint väder och ledig dag

Solen skiner och jag är ledig från jobbet idag! 
Jag tog sovmorgon och vaknade inte fören vid 8.15 wehoo! Haha känns bra att det anses som sovmorgon i min värld. Men är man van att gå upp kvart över 5 varje dag så blir det sovmorgon. 
Stallet tänkte jag åka till i eftermiddag, eftersom Roy ändå alltid går ut och rullar sig i hagen och jag måste spola honom när han kommer in. Laban ska få promenera ett varv runt ensta också eftersom han har vilodag. 
 
Nehepp, dags för en prommis med vovven kanske.
På återseende! 
 
(edit: praktikanterna var sjuka så jag behövdes på jobbet typ en halvtimme vid 12.. Får skynda mig ut till stallet och rida Roy nu innan hagen istället!)
 
Lerig häst.. och här gick han ändå bara i paddock.. Nu går han i hage innehållandes något väldigt likt blålera.. Då förstår ni kanske hur han brukar se ut numera när han kommer in! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för tipset! Då ska jag testa lindor från dom också! Finns det på Sthlm Ridsport?

Haha, Tingeling brukar också vara tjusig när hon kommer in från hagen..men jag har faktiskt lite tur, för när det är som allra lerigast så verkar hon inte så road av att rulla sig. Lagom är bäst...fast när hon rullar sig så rullar hon sig minst fyra gånger...man får ju inte missa någon fläck! ;-)

Svar: Tror att de ska finnas där, men är inte helt hundra!
Haha ja Roy ska alltid rulla sig när det är lerigast.. är det bara hlavlerigt ser han ingen direkt mening med det, men när det är gegga upp till knäna (eller när matte har bråttom..) är det bäst!
Karro & Royal

2012-09-27 @ 10:21:18
URL: http://lilatiger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0