miss you!

Här kommer ett väldigt ohästigt inlägg, men who cares! 
Jag pratade precis med min fina vän Frida som just nu befinner sig i Boden och gör GMU (lumpen)! Hon åkte för en vecka sen och ska stanna till mitten av december. Frågan är hur jag ska överleva här hemma hela den tiden?! 
Känndes väldigt skönt att bara få prata av sig om allt kaos som hänt i stallet, om hästarna som inte mår bra och allt annat som händer här i livet.
 
Saknar verkligen att ha min fina vän 10 minuter hemifrån med cykel! 
Hon har för övrigt en väldigt ohästig blogg, som säkert bara är rolig att läsa för er som känner henne. Men jag länkar den iaf! Tryck häääääääääääääär för att komma dit! 
 
Nu måste jag sova, imorgon väntar ett beök hos hovslagare Roger på Mälarkliniken och sen jobbar jag från 12, vilket innebär att jag troligtvis kommer bli kvar på jobbet halva natten weehoo! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är något fel på dig... När jag kommer hem ska vi ha en serious photo shoot så du inte behöver lägga upp alla fula bilder som finns på mig!

Svar: Puss <3
Karro & Royal

2012-09-28 @ 20:56:19
Postat av: Hannana

Länken funkar inte...

2012-09-28 @ 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0