Nytt rekord!

Idag åkte jag hem innan det hann bli mörkt! Wehoo!! helt klart ett nytt personligt rekord!
 
Båda hästarna har fått träffa equiterapeuten Helene idag. Laban behandlades av henne och ska ledas eller longeras nu i två dagar. Royne däremot fick väldigt mycket beröm för att hanhade musklat sig så mycket och för att han var så otroligt mjuk och fin i muskulaturen! 
Båda pållarna fick sig edan en prommis på kvällen. Imorgon börjar jag egentligen jobba halv 9, men jag tänkte vara där vid 6 iaf för att longera Labis. Jag vet att om jag tar mina hästar på morgonen så gör jag det så mycket noggrannare och lägger den tid de förtjänar på det. Annars blir det lätt så att man stressar sig igenom allt för att man vill hem efter en lång dag i stallet. Så de dagar jag har möjlighet är jag där tidigt på morgonen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0