På inköpslistan..

Finns inte mycket för tillfället! Tro det eller ej, men jag är faktiskt inte i behov av något speciellt just nu.
Känns lite tråkigt måste jag erkänna, men samtidigt så himla skönt. Man blir ju inte rik av att jobba med hästar, och när man dessutom har en egen häst som ska bo någonstans, äta mat och åka till veterinären med alldeles för jämna mellanrum. Och en extrahäst som ska tränas och tävlas, ja då finns det inte särskilt många kronor över dagen efter att lönen har trillat in. 
Möjligtvis att Royne kanske skulle behöva ett nytt halvtjockt innetäcke (eller så tar jag mig i kragen och lagar spännet som har gått sönder på det han har..), men annars har jag faktiskt allt jag kan behöva till pållarna. 
 
Däremot är jag ständigt i behov av nya ridkläder. Rydbyxorna slits ju som aldrig förr när man spenderar 14 timmar/dygn i stallet.. Jag har däremot ingen lust att slänga 2000 på ett par från Pikeur, när man kan få minst lika hållbara och sköna från Hööks för 700:-.
 
Jag ska definitivt ta en titt på Hogstas Rea imorgon, men främst efter kläder till mig själv! 
 
Mina favoriter när det gäller min egna utrustning.
Ridbyxor från Martha Ridewear, Dunväst från HV Polo, tunn Dunjacka från HM och handskar från Roekle.
En snygg häst på det och outfiten är utmärkt! ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag känner precis som du!! haha, läskigt med tanke på att jag älskar att shoppa åt mig och Tingeling!
Det enda jag själv skulle vilja ha är ett par ridbyxor i jeans...har spanat in ett par på Hööks som jag tror jag ska unna mig nästa månad...
Tycker Hööks CRW Excellent är dom bästa ridbyxorna! Riktigt prisvärda och håller länge!

Älskar också den outfiten du har på den bilden! Superfina är ni! och brunt är ju så fint.... ;-)

Svar: Haha känns ju skönt att man inte är ensam iaf!! Jag har haft flera par CRW Excellent, och jag älskar dem! Riktigt hållbara och såå sköna! :D
Karro & Royal

2012-09-27 @ 22:17:30
URL: http://lilatiger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0