Tur i oturen!

Imorgon skulle jag egentligen ha tävlat. Jag har varit så himla taggad, men samtidigt väldigt nervös inför den här tävlingen. Vi har ite startat sedan i början av maj, och eftersom han har kännts sååå himla fin sista veckorna så har jag verkligen gått och laddat inför den här starten. 
Men så är ju läget som det är, och jag väntade verkligen in i det sista med att stryka mig - i hopp om att det skulle vända och han skulle kännas fräsch idag. Men icke, så jag bad mamma leta upp numret för att ringa och stryka mig. Fem minuter senare ringer mamma upp och säger att tävlingen är inställd! 
Vilket alltså innebär att jag kommer få pengarna tillbaka. Lite ledsen var jag, främst för att min häst inte är fräsch, men också för att slänga ut massa pengar på en tävlingsstart jag inte kan göra. Men det sistnämna löste sig alltså muco bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0