Skit också :(

Skulle ha börjat 12 idag, men igår kväll ringde Emma och frågade om jag kunde komma på morgonen ändå. Absolut. 
Frid och fröjd hela morgonen. Tog in hästarna kl 10. Sista hästen, Vladimir, blir rädd, hoppar till och landar rakt på min fot..
 
Satt i 1,5 timme med foten lindad, i högläge och stundtals med is på, men när det vid 12 inte hade blivit bättre så kom jag fram till att jag nog borde åka in och kolla upp foten så att inget var brutet. 
 
Inget brutet, men däremot två sprickor i mellanfotsbenen. Ont som fan gör det just nu, men det går lite upp och ner hur ont det gör. Det här var precis inte vad jag ville just nu.. 
Nu hoppar jag på kryckor och det kommer dröja några dagar innan jag öht kan stödja på foten, ågon vecka innan jag kan gå på den och en månad innan jag får belasta den helt. Är egentligen sjukskriven en månad, men kommer aldrig kunna sitta still så länge..! Har sagt att jag ska börja jobba lite lätt så fort jag kan gå ordentligt, men kanske inte älga runt ensta på direkten ;) 
 
Så är det någon som vill komma hit och fika med mig så är man varmt välkommen, kommer ju dö av tristess annars!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0