And it's friday!

Erkan hade piffat till sig lite innan hon kom till jobbet imorse. Dessutom slog hon till med en riktig #selfie! 

Jobbelijobb som vanligt. Red Ladina typ direkt efter lunch och hon skötte sig ganska bra. Hon vill gärna springa ifrån jobbet, så jag fokuserade mest på att hon skulle trava i en lugn takt. Dessutom fick hon träna lite på att det stod folk på domarläktaren. Hon tycker nämligen det är lite konstig med folk där.. På långsideläktaren går det bra, men just på domarläktaren är det konstigt. Men hon är otroligt lättövertalad så jag sa bara till henne med innerskänkeln en gång och sen var det inga problem! 

Imorgon har jag fullt upp. Ska rida QD på morgonen, förhoppningsvis ut i skogen men det beror ju på hur underlaget är. Risken är stor att det är snorhalt och stenhårt, och då får vi helt enkelt vara inne. 
Sen ska jag till ridskolan och rida Ladina. Samma sak där gällande underlaget - Är det okej och jag får med mig något sällskap så rider vi ut och annars i ridhuset vid 12. 
Sen måste jag rejsa in till stan för att köpa julklappar.. 
Söndag är det nämligen jobb hela dagen som gäller. Ska försöka hinna rida Ladina på lunchen eller så. 

Nu ikväll blev det idol-fredag med Tessan och erkan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0