söndag

Redan söndag.. herregud vad fort veckorna går.
 
Idag har jag inte gjort asmånga knop ännu. Tog sovmorgon och gick upp vid 10, och direkt efter frukosten så tog jag ut Kennie på långprommis. Vi var ute och gick i nästan 2 timmar och totalt gick vi 1,2 mil. 
Hade tänkt åka och träna nu, men insåg att det skulle bli lite tight med tiden, eftersom jag måste åka till stallet vid tre.
Så istället ska jag nu hoppa upp i duschen och sen åka tillstallet. Lite konstigt kanske att duscha innan stallet, men anledningen till det är att jag sen direkt ska hem till Erkan där det blir en liten planeringsmiddag inför VMet på tisdag. Satsigare kan det inte bli! Så jag hinner inte hem och duscha där emellan. Tur att mina vänner är vana vid att vi luktar skunk när vi ses ;) 
 
Återkommer senare med ett inlägg om dagens lektion. Ska iaf bli riktigt roligt att rida lektion igen! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0