Ett helt år äldre

Idag fyller jag 20 år. Tycker att tiden går på tok för fort.. Känner mig inte som 20 haha.. 
Grapes har med andra ord avverkat 3 födelsedagar inom loppet av 8 dagar. 
 
Royboy fick gå ett pass i skogen idag, Vädret var helt underbart, om än kanske lite kallt men det dög. Han känndes dock lite loj och ovanligt snäll.. (bocka skulle han aldrig göra, men ibland vill han inte gå åt det hållet jag styr om det finns två möjliga vägar att välja mellan..) Så pga det så skrittade vi mest. Joggade bara lite där det var helt plant, men annars var det skritt som gällde. 
 
Imorgon är han förhoppningsvis piggare så då blir det ett ridhuspass igen. Han fick ladda upp med en tur ut i hagen och massa havre så blev han glad :)
 
Jag står dock nu lite i valet och kvalet hur jag ska göra med träningen fram tills SIlvana kommer.. Hon skulle kommit om en vecka, men det hade blivit en miss i planeringen och hon kommer först 28 mars.. Min plan var ju att rida på ordentligt den här veckan så kunde vi se om det blivit sämre eller bättre. Men att rida på såhär i en helt månad till känns inte så bra.. Jaja, vi får väl se. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte åka till någon annan veterinär? Du har väl varit till Mälarkliniken tidigare?

2013-02-28 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0