2013-01-23

Har ridit min pärla senaste dagarna, vilket har varit minst sagt prövande för tålamodet. Han har varit på sitt värsta humör... Jag vet inte om han bara är pigg och busig, eller om det är något som fortfarande spökar. Emma och jag kom iaf överens om att silvana ska få kolla honom imorgon när hon ändå är hos oss. Vi vill ha en second opinion på problemet. Antingen så är det inget, då får vi helt enkelt säga till honom och rida på. Men innan det måste vi vara säkra.

Idag har jag varit ledig för att åka med Roy till Täby för att kolla min sadel. Skulle egentligen varit där efter sommaren på återkoll, men det har helt enkelt inte blivit av. Sadeln var iaf fortfarande bra så det gick fort.

Imorgon jobbar jag som vanligt igen och silvana kommer som sagt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att veterinärbesöket gick bra!

2013-01-24 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0