Bästa bäst Falsterbo!

Så var vi hemma från Falsterbo igen. Vår lilla weekend gick alldeles för fort och jag hade ingen lust att åka hem igår! 
Jag har haft det sjukt jäkla bra, vädret har varit fantastiskt och jag har fått dela den här veckan med tre fantastiskt fina vänner! Frida kunde ju tyvärr inte följa med eftersom hon jobbade, så Carros kompis Therese (som jag nu faktiskt kan kalla vår kompis Therese ;) ) fick vara stand in. Det gjorde hon nog så bra, och fick äran att tillhöra Fab 5! Skämt och sido, det var otroligt roligt att Tessan ville följa med oss.
 
Tittat på fina hästar och shoppat har jag såklart gjort, och för första gången kört hela vägen ner till Skåne. 
Nu jobbar jag fyra dagar (tre dagar kvar) sen åker jag en vekca till Turkiet med mina päron. Ska bli så jäkla gött! 
Idag har jag hunnit jobba och rida lite på fin fina Queen. Tänkte rida på min egna häst någon dag också. Torsdag kanske. 
 
Inlägget om Royni kommer. På torsdag, promise! 
 
Sålänge bjuder jag på tre bilder från Falsterbo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0