Fredag

Idag är jag stolt över mig själv! Kopplade på transporten imorse, lastade på Royboy, körde till vby, lastade ur och sadlade på, åkte hem igen och parkerade transporten - helt själv! Har ju åkt ensam förut, men aldrig när jag ska träna och framförallt har jag aldrig kopplat på och av transporten!

Tränade som sagt på vby, vilket gick bra. Han kändes fin trots att jag hade kandaret på. Har ridit de två senaste dagarna utan sporre på vänster skänkel, och trots det så springer han som attan! Har hela tiden inbillat mig att det inte går att rida utan sporrar på honom, men nu har han bevisat det och då ska jag verkligen bättra mig och inte ta på dem av bara farten i fortsättningen! :)

Imorgon ska han få springa i ridhuset igen. Det går ju inte att rida ut nu eftersom det är isgata typ överallt.. Och med tanke på kommande veckas kyla så lär det ju hålla i sig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0