Föralltid i mitt hjärta <3

Det har snart gått två år sedan Dandy klev på transporten, lämnade pälskragen och Stureplan för ett liv på landet. 
Det går inte en dag utan att jag tänker på honom. Min fina vän som betydde allt för mig. Han hade en sådan personlighet. De ständigt framåtpekande öronen och de snälla ögonen. 
 
Jag kan inte påstå att mitt liv inte förändrades den dagen. Vissa saker bär jag fortfarande med mig, medan andra sakta men säkert har lämnat mig. 
 
Jag saknar honom. Jag saknar honm varje dag och det kommer jag alltid att göra. Han satte sådana spår i mitt hjärta, och han har en plats där som ingen någonsin kommer kunna ta ifrån honom! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0