Älskade lördag

Har jobbat hela veckan som vanligt, men det är sjukt hur fort veckorna går! "Tiden går fort när man har roligt". 
I torsdags kväll var jag och red QD efter jobbet och han var superfin. 
Igår blev det middag och idol med mina fina vänner. 

Den här dagen inleddes på bästa sätt - en skogstur på fina gabbelito med erkan och Missan! Annars när vi har ridit ut så brukar alltid erkan rida gabbe och jag Missan, men jag kan ju inte välja mellan dem nu så vi gjorde ett litet byte :)
Det är så himla härligt att starta helgen med några timmar i stallet där man slipper stressa. Vi var ute en timme och skrittade ganska mycket för att dra ut på tiden så att hästarna fick andas skogsluft så länge som möjligt, när vi ändå inte hade bråttom liksom! I trav och galopp hade båda hästarna turbon i redan från början. De tycker verkligen det är så roligt ( vi också såklart! ).

Ikväll kommer tjejerna hit och käkar lite middag och kollar på så mycket bättre, eftersom mina päron inte är hemma. Så jag har förberett lite med en blåbärspaj. 


Imorgon har jag inget alls planerat faktiskt. Vi får se vart dagen leder helt enkelt. Ett träningspass tänkte jag dock lägga in under dagen. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den där pajen såg fruktansvärt (!!) god ut. Har du recept? :D

2013-11-19 @ 16:57:13
URL: http://Snatransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0