Halva veckan, check!

Hej vänner! 
Veckorna går så himla fort, imorgon är det torsdag vilket innebär att det är fredag sen! Känns som att det var söndag igår.. 

Första två dagarna av den här veckan var inte så händelserika. Jag jobbade som vanligt och igår var jag ut till hogsta för att vara med när QD fick massage. Han fick beröm av massören för att vara så fint och jämnt musklad. 
Idag var det också jobb såklart, och efter jobbet red jag lektion på theo. 
Theo kändes ganska fin, han bjuder på framåt och är som vanligt väldigt arbetsvillig. Problemet är bara att jag rider så himla dåligt! Jag kan inte sitta i sadeln, ffa i trav då jag antingen måste klämma med benen eller hålla balansen i tygeln.. Så jag fick rida större delen av dagens lektion utan stigbyglar. Det blev bättre då, men det är så långt ifrån bra. Blir så himla irriterad på mig själv..! 

Avslutade dagen med ett pass vipr på sats med rebban. Har även hunnit kolla på greys och käkat middag i pauserna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0