Knäckt, Winnerbäck och ledig lördag

Igår kom Micke till ridskolan igen, så nu är jag knäckt för ett tag framöver. Det var mycket bättre än förra gången, vilket jag också känner själv även ml det hade gått tillbaka lite. Jag fick dock order om att jag varken borde löpträna eller styrketräna..! Eftersom jag är överrörlig så måste jag först stabilisera kroppen innan jag börjar bygga muskler (eller bygger mer muskler, beror på hur man ser på saken ;p ). Så helst ska jag köra spinning och simma bröstsim - simningen för att stärka bröstmusklerna med armtagen, ryggmusklerna med bensparkarna och för att det är allsidig träning utan belastning, och spinningen för det sistnämnda och som konditionsträning. Det jag dock inte berättade för Micke är att jag verkligen inte kan simma bröstsim haha.. Jag paddlar bara med benen och simmar rätt med armarna..! Kanske blir morgondagens träning - åka till simhallen och lära sig simma.. ;)

På kvällen igår så var jag och såg Winnerbäck på hovet med Carro, Frida och Tessan. Grymt bra var det! 

Idag ägnade jag halva dagen åt att sova. Var på gymmet med mamma och körde 45 min på crossen. Hem en snabbis och duscha och sen åkte vi och köpte lite nya möbler till hallen. 
Har också hunnit med en sväng till ridskolan för att kolla när Louise tränade QD för Anna Blomgren som är här över helgen. Där ska träna imorgon också så då tänkte jag också åka förbi och titta. 

Kört lopp på Solvalla eller släppt in ponnysar på jobbet? Oklart. 

Behöver jag ens säga att jag och erkan skrattade gott åt den här bilden.. Hästen på bilden är Musse, även kallad musen.. Chips hade helt enkelt fångat musen..!

Och så två bilder från igår kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0