Gabryel

Glömde både hjälm och stövlar när jag åkte till hogsta igår, så QD fick vila och det blev ryktning och promenad. 

Idag har jag jobbat dom vanligt. Slutade vid 4 och då longerade jag Missan och sen red jag Lollos häst gabbe på min lektion för Annie! I början kändes det ganska bra, men efter en stund la han i sin turboväxel och då jäklar var det turbo! Haha jag kunde ju inte bromsa! Det var iaf riktigt roligt, och han var väldigt fin! 

Åkte och tränade med rebban sen, ett pass vipr. Skojar inte att jag nog aldrig har svettats så mycket haha..! 

Imorgon är det jobb as usual. Erkan och jag ska rida lektion på dagen, och efter jobbet ska jag till hogsta och rida QD. Bra dag med andra ord! 

Missan 

Trött kentucky 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0