Perfekt fredag - ännu mer perfekt lördag

Igår jobbade jag ju som sagt hela dagen med Erkan och fredags-carro. Carro jobbade sin sista fredag, så hon hade med sig gottefika som vi lyckades få i oss. Tråkigt att hon slutar!
Min grupp på eftermiddagen hade teori, så vi gick igenom hästens kroppsdelar med Gulding som visningsexemplar. Han tyckte det var konstigt att ha post it lappar över hela kroppen, framför allt i ansiktet.. Men han skötte sig väldigt bra ändå! Det är otroligt hur snälla hästar vi egentligen har! 
 
Efter jobbet åkte jag och tränade med Rebban. Hem en snabbis och duscha och sen till Erkan för some serious idol-fredag. Hon bjöd på god mat och så åt vi ett helt paket glass! Haha tjockisfredag deluxe! Dock somnade vi båda två som stockar, jag i soffan och erkan på sängen, så när jag vaknade vid 1 var det bara att rulla hem igen. 
 
 
Idag vaknade jag av mig själv typ vid 8 och var relativt pigg. Inte så konstigt kanske med tanke på att man skulle kunna säga att jag sovit sedan 22 (minus en timme då). Så jag åt långfrulle och sen tog jag och mamma med oss Kennie och åkte till hundön på Drottningholm. Det var nästan inga andra hundar där, så då passade vi på att öva lite inkallning och så med prinsessan - vilket hon gjorde strålande bra! 
Åka sen vidare till Barkarby där vi sprang runt på några möbel- och inredningsbutiker. Jag ska göra klart mitt rum är tanken. Alltså det är ju almost klart, men jag ska ha lite mer dekorering i form av kuddar och en pläd till sängen. Hittade lite fina grejer som ska införskaffas. 
 
Mamma dumpade mig sedan i Vällingby där jag mötte upp Rebban för träning. Vi körde ett ganska lätt pass idag, och sen gick vi och käka lunch tillsammans. Nu väntar jag in mina gulliga vänner Frida och Ellen som kommer hit och äter middag med mig ikväll. 
 
Imorgon har jag nästan ingenting planerat. Kanske åker en sväng till stallet för att se när tjejerna ska träna för Annie. Hade också gärna varit med och tränat, men min lilla pärla är ju tyvärr upptagen.. På kvällen ska jag och rebban först cykla ett pass och direkt efter är det core som gäller! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0