Laddade

QD kändes fin på träningen för Emma  idag och vi är grymt laddade för imorgon! Jag red igenom programmet två gånger. Första gången kändes han bra men jag red otroligt dåligt - slarviga vägar och glömde bort att förbereda honom för vad som komma skall. Andra gången red jag, och då blev det betydligt bättre! Men bra måste bli ännu bättre för att vi ska kunna slåss om placeringar, så vi har inga som helst prestationsmål i den bemärkelsen inför imorgon.  
Nu är alla mina saker packade och stövlarna är putsade. Imorgon bitti badar och knoppar jag ponnyn och putsar kandaret. Starttid 11.28, så lite sovmorgon får jag!
Louise tog lite bilder, varav hon skickade två som jag tänkte bjuda på. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0