Mistrea

Idag red jag Missan på lektionen efter jobbet. Jag har ju bara ridit henne ute i skogen innan, så det var en ny upplevelse att rida henne på ridbanan. Men det var kul, väldigt kul! Hon är en liten kärring, men en känslig sådan. Man kan inte gå på henne för mycket, men heller inte för lite. En känslig avvägning och en svår balans. Men efter en stund började förstå mig på henne lite mer och mot slutet kändes hon ganska fin. Fokus låg mest på att hon skulle trava (det är roligare att galoppera enligt madame..) och länga halsen. Hon har lätt för att bli väldigt kort och "knäppa av". 
 
Hon är väldigt trevlig, lilla Missan, och jag tycker väldigt mycket om henne!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0