Veckans bästa dag!

Numera känns det som att varje dag är veckans bästa dag, för varje dag innehåller något bra/roligt! Tänkte dela med mig lite av vad som verkligen förgyller mina dagar.
 
Måndag: Jag har sovmorgon och avslutar sedan dagen med mina gulliga elever. 
 
Tisdag: Bästa tisdagsteamet är jag och Erkan. Att jag dessutom slutar redan vid 16 gör inte saken sämre.
 
Onsdag: Slutar redan vid 16 även på onsdagar, plus att jag (som det ser ut nu) kommer rida lektion ibland på onsdagar. 
 
Torsdag: Lång dag, men den avslutas också med att jag har en ponnylektion. Och så rider jag lektion på kvällen. 
 
Fredag: Behöver inga ord - det är fredag! Att vi dessutom är bästa fredagsteamet bestående av mig, Erkan och Carro (inte FritidsledarCarro, alltså "min" carro, utan en annan. Vi är ett par stycken med samma namn..!) gör dagen grym. Det är dock min längsta dag (7-17.30), men det är inte så farligt. Även denna dag avslutas med gulliga elever, nämligen min supersöta ponnylekisgrupp.
 
Faktum är att jag verkligen tycker det är kul att gå till jobbet nu! Det må hända att det inte är lika kul senare i höst när man har lera upp till knävecken, eller i vinter när det är 25 minusgrader, blixthalka och snöstorm, men det får man ta då! Just nu är jag glad varje dag när jag åker till jobbet! 
 
 
Bilden kommer från Vällingby Ridcenter / Vällingby Ridsällskaps hemsida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0