Allt i sin ordning

Back in business, på riktigt! 
I fredags fick vi hem alla hästar och idag satte vi igång verksamheten igen. Hade två lektioner på skrittur ut i skogen idag, supermysigt när solen skiner. 

I helgen har jag ridit ut på fina Missan och hon har kört full fart framåt! Jag red ju henne förra måndagen och så vilade hon hela veckan tror jag. När jag hade ridit i måndags så klippte jag hennes jätteluddiga öron, så när hon hade gasen i botten i helgen skojade vi och sa att det måste bero på att hon numera HÖR vad man vill ;) 
I lördags när vi red så galopperade vi hela slingan tillbaka. Inför uppförsbackarna la Missan i värsta växeln, och trots att jag bromsade så sa Carro (som red bakom) att hon nog aldrig ridit så fort i hela sitt liv..! Virvelvinden var i farten! 

Imorgon jobbar jag 6.30-15.15. Därefter ska jag åka och kolla på en lägenhet! 

PRECIOUS



Fina tjejen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0