Sista semesterdagen

Så har årets sista semesterdag nått sitt slut. Imorgon börjar allvaret och på onsdag tar vi hem alla hästarna. 
Det ska ändå bli kul att börja jobba igen, gillar ju mitt jobb! 

Var iaf hos läkaren imorse, knatade runt i vby en stund innan jag hämtade upp Carro så åkte vi ut till hogsta. Tog en pw på 7 km upp till stallet sen (dock en ordentlig omväg eftersom det annars bara är två km..) och så red jag, Carro och Erica ut på Missan, lillen och gabbe. Stundtals hade Madame Mistrea eld under tassarna, och stundtals var det kola..! Men när det var eld hade de andra det lite jobbigt att hänga på :p 

Promenerade hem sen när vi fixat klart allt med hästarna och nu ska jag ta en dusch och sen hoppa i säng. Börjar jag nu så har jag inte gått och lagt mig före tolv ändå..! 
Imorgon tänkte jag ut och springa på morgonen. Börjar inte jobba fören 9 så det är gott om tid innan! 


Vi började dock lite redan idag med att sätta upp några namnskyltar.. Hehe..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0