Dåligt

Regnet har vräkt ner hela dagen.. Jag har promenerat runt i stan utan paraply och blivit fullständigt dyngsur. Som om inte det vore nog så gick jag (självklart) fel när jag skulle till tandläkaren, så fick ta en lång omväg tillbaka.. 
När jag skulle hem hade jag sån tur så Hässelby-tåget skulle komma om en minut, vilket det också gjorde. Men när det har stannat i mossen så meddelar chauffören att tåget bara går till Bromma.. Då fick snälla gå av där och stå ute i regnet igen. 

Åkte till stallet sen och red lektion på nameless. Kändes inte alls bra idag.. Han var ovanligt skev, ville absolut inte spåra och tog inte skänkeln. Rider ju utan både sporrar och spö, så idag tog vi hjälp av ett litet hoppspö så han fick lite egen motor. Då blev det bättre, men nej idag var en dålig dag. 
Åkte till gymmet efter jobbet och sprang några km. Besviken över att jag inte orkade fler, men om man lägger ihop det jag sprang när jag var där imorse också så känns det lite bättre. 

Nu tänker jag nog runda av den här dagen innan humöret verkligen faller till botten. Ny dag och nya tag imorgon igen. 


Här är han, gulliga nameless. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0