Måndag

En helt vanlig måndag, förutom att vi var klara i tid med stallet på förmiddagen! Dock var jag där strax efter sju imorse för att vi skulle hinna, men klara blev vi. 
Hade lektioner sen på eftermiddagen och det gick bra, trots att hästarna hade lite väl mycket energi. 
Åkte förbi gymmet på vägen hem och körde ett pass. Sprang en stund och sen var det magen och ryggen som fick jobba en hel del. 

Kom hem för en timme sedan och då satte jag igång ett nytt lussebullbak.. Hehe! Måste erkänna att de jag bakade igår var de godaste lussebullarna jag någonsin bakat! Så nu får det bli en sats till som jag ska förälska baka ut imorgon. 
Imorgon har jag förövrigt en hektisk eftermiddag. Men den är timad och klar, in i minsta detalj. Har Hedda direkt efter jobbet, sen åker jag hem och gör klart degen till bullarna. Sen pratade erkan och jag om att kirra Gabbes julpynt efter hon slutat imorgon. Så isf åker jag tillbaka till stallet då. Därefter åker jag hem, bakar ut bullarna och medan de jäser en sista gång så åker jag till gymmet och köttar sönder benen! Tur man är ledig på onsdag :p 

Nej, ny ska jag nog sussa. Klockan ringer vid den imorgon bitti som vanligt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0