Hej vänner!

Är helt slut både i kroppen och huvudet. Har varken haft särskilt långa eller jobbiga dagar på senaste, men ändå ät jag så jäkla trött! 
Dagarna går dessutom så otroligt fort. Imorgon är det ju redan onsdag, känns som att det var torsdag igår? 

I helgen red jag fina Missan och vidgade mina vyer genom att jobba som domare på klubbhoppningen. Missan var duktig och Det var helt klart roligare än vad jag väntat mig med hoppningen. 

Imorgon är det som sagt onsdag, vilket innebär lektion för Annie. Förhoppningsvis på min prins theo! Ska nog till gymet efter träningen. Har haft två riktiga slappardagar den här veckan, så en tur till gymet är nog lägligt. 


Bästa tjejen efter passet i söndags! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0