Jävla skit

Hade skrivit ett inlägg om de två ridpassen på theo den här veckan, och så stängs allt bara ner.. Summa sumarum så har jag fått igenom något på de här två dagarna, men jag har fortfarande ingen bra känsla. 
Blir så arg på mig själv för att jag rider så dåligt. Arg för att jag stressar upp mig över att det snart är tävling (typ sex veckor kvar, vilket innebär sex tillfällen att träna..) 

Nej nu ska jag sluta vara bitter över att jag inte kan rida. Imorgon är det ma birthday, så jag ska ut och käka middag med bästa tjejerna efter jobbet! Det blir askalas! Dessutom har erkan lovat mig en födelsedagsbrunch imorgon på frukostrasten, typ det jag ser mest fram emot hehe. Annars har jag nog mest åldersnoja, 21 är ändå nästan 25, vilket i sin tur är nästan 30.. Huamig..! 
Slutbabblat för idag. 


Har inte så mycket kul pics att bjucka på, men den här hittade jag i telen.. Jag och erkan i vår vintermundering.. Vet inte ven av oss som var snyggast under de kalla veckorna.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0