Men hej..!

Vet inte vad jag sysslat med den här veckan? Tid har jag inte haft iaf, trots att jag varken har varit på gymmet, haft QD eller blivit kvar länge i stallet. 
Imorgon ska jag iaf försöka göra en liten resumé av veckan. Inte för att det har hänt sådär sjukt mycket, men ändå. 
För övrigt så ser min morgondag ut som så att jag först tänkte ta lite sovmorgon för att sen ta en lång prommis med Kennie. Sen ska jag till stallet och rida fina Missan medan ridhusen är lediga. Därefter ska jag möta upp rebban och åka till gymmet. På kvällen har vi planeringsmiddag hos Carro inför vår Göteborghelg i början av juni! 
På söndag ska jag först träna theo för Annie vid 12 och sen ska jag rida Missan igen. Senare på eftermiddagen ska vi till farmor som fyller år, så jag har att göra iaf. 

Nu ska jag sova. Rebban har varit här och käkat middag och snackat skit i ett par timmar, alltid lika trevligt. Helt klart bästa helggörat! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0