Mysdag

Idag är en sån dag då jag typ inte gjort någonting! Gick upp typ vid 10 och tog ut Kennie på en promenad. Dock regnade det och jag känner nog ingen som avskyr regn så mycket som Kennie gör.. Putsade mina bruna stövlar också innan jag begav mig mot gymmet. Lite seg i kroppen efter att inte ha tränat på två veckor, så jag startade lite lugnt med en halvtimme på crossen och lite stryka. Efter det har jag bara degat här hemma. 
Ska iaf snart åka till stallet och rida QD. Verkar inte som att det blev någon lektion tyvärr då Emma kunde vid 15, men då skulle jag behövt ta in QD vid 14 vilket skulle innebära att han bara fick vara i hagen 1,5 timme. Tycker inte riktigt det känns schysst mot honom då det är kort utevistelse ändå (ca 12 (blir typ alltid 12.30) till 16..). Så jag rider själv ett pass i ridhuset. 


Bild från i somras. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0