Så. Jävla. Trött.

Vet inte riktigt vad det är som händer just nu, men jag är så sjukt trött! Hela veckan har jag somnat i soffan innan 21.. Vore ju då en sak om jag var utvilad när jag gick upp bästa morgon, men icke! 

Dagarna går iaf. Idag har jag typ more or less brutit ryggen. Känns som det iaf. Skottade bort all lera från hela stallplan själv = stå framåtböjda över en spade i nästan två timmar. Känns verkligen som att ryggen har gått av på mitten. Jaja, imorgon är en ny dag! 
Red ju lektion sen på theo like every onsdag. Theo kändes inte på topp från början, men blev bättre mot slutet. Vi gjorde en kalasbra övning som jag ska berätta mer om när jag skriver från datorn. Det blir även ett utförligare inlägg om passet då. 
Åkte till gymet sen och tränade med rebban. Har inte tränat styrka på sjukt länge, eftersom kiropraktorMicke sa att jag inte skulle det. Men jag har insett nu att jag måste för att palla jobbet i stallet! Men det märktes att det var ett tag sen.. Musklerna existerar knappt längre..

Imorgon är det jobb som vanligt, sen ska jag nog träna på kvällen. Nu väntar duschen på mig, see u! 


Chefen tog snålskjuts på spånpåsarna häromdagen..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0