3 år
Idag är det tre hela år sedan min bästa vän åkte ifrån mig. Tre år sedan mitt hjärta gick i tusen bitar och hela mitt liv förändrades. "Det är ju bara en häst". Sant, men också min allra bästa kompis. Hade jag bara haft möjlighet hade han fått stanna hos mig för alltid. Men jag var ego och ville träna och tävla. Hade jag då bara vetat bättre så skulle han idag springa i en hage inte allt för långt härifrån och jag skulle fortfarande stå som ägare. 
För den ponnyn är en på miljonen. Så speciell, med så mycket humor och han gav mig så mycket glädje. 
 
Det går inte en dag utan att jag undrar hur han mår, var han är och vad han gör. 
Världens finaste lilla Dandy, jag saknar honom så mycket <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0