Bryter alla regler..

Så skönt med sovmorgon imorse, trots att jag vaknade av mig själv 5.40..! Kunde iaf somna om och gick inte upp fören vid halv 9.
Åkte till stallet, pussade på Elton och intog solstolen på playa del Grimsta samtidigt som jag spanade på djuren. En stund senare kom Carro och sällskapade. Och vad har vi gjort idag då? Inte mycket.. Jag tittade lite medan Carro lassade hö och sopade hehe, vi käkade lunch och sen red vi ut på Missan och lillen. Putsade grejerna när vi kom tillbaka, borstade hästarna och sen var klockan alldeles för mycket! Tvättat har jag gjort också, i massor! 

För övrigt så har jag brutit mot allt jag lärt mig under de här tre veckorna, genom att rida ut i linne och skor utan chaps, vi satt upp från pall och jag facebookade från hästryggen.. Oops! Tur ingen såg :D 

Imorgon ska jag till stallet på morgonen,  sen ska jag till hogsta och jobba lite på eftermiddagen och på kvällen kommer Carro hit så ska vi se på VM-finalen! 
Tvätthögen innan jag började tvätta..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0