Ridskolehästarna

Såg att det kommit in lite frågor ang när ridskolehästarna kommer hem från sommarbetet, så jag tänkte att jag drar det i ett inlägg. Eftersom jag vet att flera elever löser min blogg så kan jag ta det här så slipper det spridas "falska rykten". 
För faktum är att jag har ingen aning! Det enda jag vet är att jag börjar jobba på tisdag, men ingen utom möjligtvis Annie eller Lollo har koll på exakt vilken dag det blir. Men någon gång under nästa vecka iaf! 

Och gällande vilka som inte kommer komma hem från betet så har jag ingen aning! Vi får helt enkelt se nästa vecka vilka som får nya hem! 
Även om ponnysaran älskar att jävlas med oss, så saknar man dem när de inte är hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0