Häääääj!

Så himla bra på att uppdatera jaja...
Livet rullar, och om lite mer än en vecka rullar jag på äventyr! Den här veckan har jag, more or less, varit tillbaka på gamla schemat. Har haft en extra lektion varje dag, men annars har Åsa varit tillbaka till sina lektioner. Ridit har jag inte gjort sen förra onsdagen, och då var det en tur i skogen på Vetra med en grupp. Hehe kanske lika bra det inför kursen, behöver jag inte åka dit med självförtroendet i botten, det kommer komma under tiden iaf :p 

Igår var jag på studentmottagning och idag ska jag på andra äventyr efter jobbet. Mycket nu va. Eller inte ;) 
Nej, nu vill hästarna komma in från hagen! På återseende. 

Mistrea extraknäckte som dörrvakt.. ;) 


Kommentarer
Postat av: Frida

hallåå???????? var e bullen o monstrike????? va händer med william??

Svar: Bullen såldes till Nina för en månad sedan, monstrike har sålts till Kicki.
StallKarro

2014-06-14 @ 18:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0