Ridledarkursen 2014

De flesta vet redan, och annars har ni nog redan listat ut vad det är jag ska syssla med de närmsta tre veckorna! 
Elton och jag är alltså på plats på Strömsholm för att gå ridledarkursen under tre veckor. 

Allt gick jättebra med att komma hit. Packningen fick plats och Elton stod som ett ljus hela vägen. Fick ju låna annelies buss för att köra hit Elton. Så himla snällt, verkligen tusen tack!! 
Vi kom dock fram lite sent, då jag hann inte packa upp innan det var samling, genomgång och rundvandring. Så stackars mamma fick stanna kvar och vänta till typ 7 innan vi kunde packa ur bussen och hon kunde åka hem.. 

Elton står i stallet och ser ut att trivas med livet. Han som annars äter lite dåligt äter just nu som en häst (höhö). Han fick sig en ordentlig rykt nu ikväll, arnikamassage, nattlindor och ett tunnt täcke eftersom han står precis vid den öppna dörren! 

Nu ikväll åkte vi till pizzerian som ligger precis brevid för att käka middag och Nu ska jag sova! Vi börjar 6.40 imorgon med stalltjänst och hästvård. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0